Łaska "telewizja" kablowa

Szukasz sklepu, dobrego szewca czy na gwałt potrzebny zegarmistrz? Zapytaj. Poleć. Podpowiedz innym.
Awatar użytkownika
Sowa
Posty: 115
Rejestracja: 23:08, 29.12.2011

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Sowa » 14:17, 05.04.2013

prosze naprawic kanał eska TV. I nie pytam co sie dzieje tylko ma byc naprawiony, a jak chcecie dane to prosze przejrzec poprzednia korespondecje.

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 15:00, 05.04.2013

Uprzejmie informujemy, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do Działu Pomocy Technicznej. Prosimy o cierpliwość. [Ania]

Awatar użytkownika
Sowa
Posty: 115
Rejestracja: 23:08, 29.12.2011

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Sowa » 17:59, 05.04.2013

Już działa!. Widzę też, że zaktualizowały się kanały Canal+. Jest już Family i Family 2 a także film 2 tyle ze zostaly jeszcze ich stare ikony (WEEKEND I GOL). KIedy będzie dostępny program w ramach EPG bo póki co nic się nie wyświetla.

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 18:23, 05.04.2013

Uprzejmie informujemy, iż loga zostaną usunięte przy najbliższej aktualizacji dekodera. W przypadku braku EPG, nie otrzymaliśmy go od nadawcy. Wkrótce EPG zostanie uzupełnione. Prosimy o cierpliwość. [Aleks]

mateusz_45
Posty: 20
Rejestracja: 22:24, 08.01.2013

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: mateusz_45 » 19:43, 10.04.2013

ILE KOSZTUJE ZERWANIE UMOWY PRZED OKRES JEGO WYGAŚNIECIA

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 20:21, 10.04.2013

mateusz_45 pisze:ILE KOSZTUJE ZERWANIE UMOWY PRZED OKRES JEGO WYGAŚNIECIA



Wysokość kosztów zależy od rodzaju promocji oraz okresu pozostałego do końca zobowiązania. Jeśli chcesz poznać szczegółowe koszta, które dotyczą Twojej umowy, prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej zawierającej dokładne dane oraz numer identyfikacyjny abonenta oraz informację o przypuszczalnym terminie rozwiązania umowy. Dzięki temu będziemy mogli przedstawić szacunkowe koszty. Podanie kosztów nie jest równoznaczne z przyjęciem rezygnacji. [Dominika]

Awatar użytkownika
Sowa
Posty: 115
Rejestracja: 23:08, 29.12.2011

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Sowa » 12:48, 11.04.2013

NO i skończyło się rumakowanie :P pakiet VIP i dodatkowe kanały premium znikneły fajnie było , ale dużej części i tak sie nie oglądało, ale canal + szkoda :/

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 13:48, 11.04.2013

Sowa pisze:NO i skończyło się rumakowanie :P pakiet VIP i dodatkowe kanały premium znikneły fajnie było , ale dużej części i tak sie nie oglądało, ale canal + szkoda :/


Aktualnie można skorzystać z promocji na pakiet Canal+. W celu uzyskania szczegółów zapraszamy do kontaktu z Centrum Telemarketingu lub pozostawienie danych kontaktowych wraz z numerem telefonu na priv, aby z propozycją oferty mógł oddzwonić nasz konsultant. [Dominika]

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 14:03, 11.04.2013

Stefania pisze:Jak dla mnie nie do oglądania jest 3/4 oferty z powodu fatalnej jakości obrazu...
To ile kosztuje to wypowiedzenie umowy mateusz_45?



Sprawdzimy, co się dzieje. Poinformowaliśmy techników. Bardzo prosimy o cierpliwość. [Dominika]

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 18:12, 11.04.2013

Stefania pisze:
Vectra_SA pisze:Sprawdzimy, co się dzieje. Poinformowaliśmy techników. Bardzo prosimy o cierpliwość. [Dominika]


Dziękuję bardzo, ale ja nie zgłaszam usterek. Po prostu jakość odbioru, jaką możecie nam zaoferować, jest taka, jaka jest. Na lepszą was nie stać, nie macie takich możliwości technicznych.
Ja widzę obraz wyprany z kolorów, pozbawiony szczegółów, który przy dynamiczniejszych zmianach "zygzakuje" na krawędziach. Tego nie zmienicie, bo nie jesteście w stanie.
Daleko wam do jakości nieskompresowanego sygnału Telewizji Naziemnej lub zwykłej satelity.
Poszliście w ilość, a nie w jakość i tyle...


Uprzejmie informujemy, iż wszelkie nieprawidłowości zgłaszane ze strony Abonentów są przez nas wnikliwie analizowane. Dodatkowo pragniemy zapewnić, iż stale modernizujemy naszą sieć, by móc zapewnić Abonentom jak najlepszą jakość usług. [Sonia]


Wróć do „Usługi i handel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości