Łaska "telewizja" kablowa

Szukasz sklepu, dobrego szewca czy na gwałt potrzebny zegarmistrz? Zapytaj. Poleć. Podpowiedz innym.
Mark442
Posty: 17
Rejestracja: 16:26, 23.04.2012

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Mark442 » 10:48, 11.03.2013

[ciach]
""I bardzo jestem zdziwiony, że cytat nie został rozpoznany, z pewnością Vectra szkoli swoich pracowników aby w kontaktach z klientami stosowali standardy obsługi klienta takie same jak w tym skeczu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzivIBKepP4[/quote]

Informujemy, iż na forum stosujemy ogólnie przyjęte zasady netykiety, gdzie zwracamy się do siebie z szacunkiem jednak bez formalnych zwrotów. Zasady netykiety są szeroko stosowane przez Użytkowników Forum oraz wszelkich portali społecznościowych. [AA][/quote]""

A to jest prywatne Forum Vectry ?? Mam takie wrażenie, ze nie jesteście Panstwo właścicielami tego forum i odrobina kultury, a nie "nietykieta" jest jak najbardziej w tym miejscu oczekiwana i pożądana!! Trochę więcej skromności i poczucia obowiązkowości w stosunku do klientów !!

Jeszcze chwila, a nie będzie mozna na tym forum nic złego na temat Vectry publikować ?? Wstydź się Vectro i publikujący pod szyldem Vectry jedyny przedstawicielu tej firmy na Łask !!

Czyżby był to był ten sam nieomylny i wszystko wiedziący człowiek z Biura... Hm... A cytuje szablony odpowiedzi do klienta jak "z nut" zgodnie z wzorem: Ctrl+A, Ctrl+C i na koniec Ctrl+V=odpowiedź do klienta na każdy problem...

Pozdrawiam zmuszonych do korzystania z usług Vectry - szczęśliwy posiadacz własnej instalacji satelitarnej NC+ (z multiroom`em i pakietem Full za 135 zł wszystko)

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 11:29, 11.03.2013

Mark442 pisze:[ciach]
""I bardzo jestem zdziwiony, że cytat nie został rozpoznany, z pewnością Vectra szkoli swoich pracowników aby w kontaktach z klientami stosowali standardy obsługi klienta takie same jak w tym skeczu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzivIBKepP4


Informujemy, iż na forum stosujemy ogólnie przyjęte zasady netykiety, gdzie zwracamy się do siebie z szacunkiem jednak bez formalnych zwrotów. Zasady netykiety są szeroko stosowane przez Użytkowników Forum oraz wszelkich portali społecznościowych. [AA][/quote]""

A to jest prywatne Forum Vectry ?? Mam takie wrażenie, ze nie jesteście Panstwo właścicielami tego forum i odrobina kultury, a nie "nietykieta" jest jak najbardziej w tym miejscu oczekiwana i pożądana!! Trochę więcej skromności i poczucia obowiązkowości w stosunku do klientów !!

Jeszcze chwila, a nie będzie mozna na tym forum nic złego na temat Vectry publikować ?? Wstydź się Vectro i publikujący pod szyldem Vectry jedyny przedstawicielu tej firmy na Łask !!

Czyżby był to był ten sam nieomylny i wszystko wiedziący człowiek z Biura... Hm... A cytuje szablony odpowiedzi do klienta jak "z nut" zgodnie z wzorem: Ctrl+A, Ctrl+C i na koniec Ctrl+V=odpowiedź do klienta na każdy problem...

Pozdrawiam zmuszonych do korzystania z usług Vectry - szczęśliwy posiadacz własnej instalacji satelitarnej NC+ (z multiroom`em i pakietem Full za 135 zł wszystko)[/quote]

Powyższe forum nie jest własnością firmy Vectra, pojawiliśmy się tu, aby ułatwić kontakt naszych Klientów z nami. By nie musieli za każdym razem udawać się do lokalnego Biura Obsługi Klienta, bądź też kontaktować się z infolinią. Stosowana na portalach społecznościowych oraz forach netykiera nie wyklucza przyzwoitego zachowania w Internecie. Podany przez Użytkownika o nicku beryl post nie jest dla nas jasny, zatem poprosiliśmy o sprecyzowanie. Każda konstruktywna i merytoryczna skarga czy zażalenie jest przez nas weryfikowana, abyśmy mogli sprostać oczekiwaniom Klientów i podwyższać standard świadczonej usługi.
Jeśli dany Użytkownik forum nie wyraża zgody na formę per - ty, czując się tym urażony, uwzględniamy tę kwestię zgodnie z Jego dyspozycją. [PM]

lucksm
Posty: 140
Rejestracja: 22:17, 14.12.2011
Lokalizacja: Łask

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: lucksm » 19:42, 14.03.2013

Szanowna Vektro SA. Proszę podać termin kiedy jakość obrazu dorówna poprzedniej!!! Pixelowanie zaczyna doprowadzać do szału. Jak dla mnie nieźle nabiliście ludzi korzystających do tej pory z pakietu C. Mieliście tylko ofertę dla nich i nikogo więcej (ale po okresie umowy skończy się babci sraczka i będzie 74)!!! Telefony z biura typu: "Proszę podpisać umowę do środy bo inaczej wysyłamy wymówienie" były co najmniej ŻAŁOSNE... Niewiedza "doradców" raziła! Uległem presji i podpisałem. Wybrałem pakiet platynowy. I co... Zostałem zdrowo wyru...chany. Nagle w cudowny sposób ku niewiedzy wszystkich, większość korzysta z pakietu VIP (w momencie podpisywania umowy nawet nie było go w ofercie) i płaci 50zł. Ja 75!!! OSZUSTWO, CHAMSTWO, CWANIACTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mogę płacić , ale żądam za to normalnej telewizji!

Awatar użytkownika
Sowa
Posty: 115
Rejestracja: 23:08, 29.12.2011

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Sowa » 21:18, 14.03.2013

Dlatego też trochę pod presja, trochę na próbe podpisałem umowę ale na rok w razie przypadku kiedy się wk... żeby nie płacic wiekszego odstepnego za karę. wiec najwyzej trzeba bedzie sie przemęczyć rok a potem np. nowa platforma nc + ( jeśli nie zmonopolizuja rynku i cen nie dadzą za wysokich:P

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 21:47, 14.03.2013

Stefania pisze:Potwierdzam, jakość odbioru kanałów Vectry jest BEZNADZIEJNA. W porównaniu z poprzednim, to zwykły sygnał ŁTK można by porównać do obecnych kanałów HD! To tak wygląda ta nowa jakość...?

Sprawa podpisywania cyrografu "w ciemno" też uważam, że nie jest w porządku. To tego umowa dla niektórych wynosi 12 miesięcy, dla innych 24 (!). To jest kpina, ponieważ nie dano nam możliwości wyboru i sprawdzenia oferty. Sprawa nadaje się do Rzecznika Praw Konsumenta...
Umowę podpisywałem w grudniu a Vectra stwierdza, że obowiązuje do lutego 2015r.
Gdybym w grudniu wiedział, że w marcu otrzymam tak beznadziejną telewizję, to w życiu bym się na to nie zdecydował...



W celu sprawdzenia, co się dzieje z telewizją, bardzo prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej zawierającej numer seryjny dekodera i numer karty Conax. [AD]

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 21:53, 14.03.2013

lucksm pisze:Szanowna Vektro SA. Proszę podać termin kiedy jakość obrazu dorówna poprzedniej!!! Pixelowanie zaczyna doprowadzać do szału. Jak dla mnie nieźle nabiliście ludzi korzystających do tej pory z pakietu C. Mieliście tylko ofertę dla nich i nikogo więcej (ale po okresie umowy skończy się babci sraczka i będzie 74)!!! Telefony z biura typu: "Proszę podpisać umowę do środy bo inaczej wysyłamy wymówienie" były co najmniej ŻAŁOSNE... Niewiedza "doradców" raziła! Uległem presji i podpisałem. Wybrałem pakiet platynowy. I co... Zostałem zdrowo wyru...chany. Nagle w cudowny sposób ku niewiedzy wszystkich, większość korzysta z pakietu VIP (w momencie podpisywania umowy nawet nie było go w ofercie) i płaci 50zł. Ja 75!!! OSZUSTWO, CHAMSTWO, CWANIACTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mogę płacić , ale żądam za to normalnej telewizji!


Chcemy przyjrzeć się bliżej opisywanej sytuacji. Aby było to możliwe, potrzebujemy szczegółowych danych głównego abonenta oraz numeru seryjnego dekodera i karty conax. Dane można przesłać nam w prywantej wiadomości za pomocą tego forum. [AD]

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 07:29, 15.03.2013

Stefania pisze:Ależ z telewizją nic się nie dzieje! Po prostu jakość tej "telewizji" jest zauważalnie gorsza. Już jeden użytkownik forum pokazywał technikom różnicę między sygnałami ŁTK a Vectry i oni jej nie widzieli (ale my ślepi nie jesteśmy). Macie problem ogólny z jakością a nie jednostkowy.
Na temat niejednolitych umów też macie coś do powiedzenia, czy temat zostanie przemilczany?
Zaznaczam, że wysłałem pytania dotyczące umowy na priv dwa dni temu. Bez odpowiedzi...


Uprzejmie informujemy, iż nie odnotowaliśmy nieprawidłowości w dostępie do usług. Przepraszamy za brak odpowiedzi, umknęła nam Twoja wiadomość, przed chwilą udzieliliśmy wyjaśnień w związku z zadanym pytaniem. Informujemy, iż okres zobowiązania wynika z Regulaminu podpisanej promocji. [AA]

Tomek34
Posty: 16
Rejestracja: 18:12, 08.01.2013

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Tomek34 » 08:19, 15.03.2013

Witam
Jak w przysłowiu zamieniliśmy siekierkę na kijek,Vectra super wystartowała w Łasku z jakością i błędami E8,mam tylko cichą nadzieje że wprowadzą jakieś zmiany że można będzie odstąpić od umowy inaczej czekać nas będzie 2 lata męczarni,wystarczy poczytać fora o telewizji Vectra w całym kraju żeby dowiedzieć o jakości Ich usług.Ludzie nie wysyłacie żadnych danych o dekoderach i kartach do Vectry,po prostu niema to żadnego sensu,ja tak zrobiłem był technik i stwierdził że jest ok.

-jakość kiepska
-multiroom tylko na 2 telewizory w domu
-brak modułów cam
-pan Vectra na forum który stara się pomóc ale.....
-biuro ŁTK może już Vectra,którzy też nic nie wiedzą

Poza tymi kilkoma punktami wszystko super.

Awatar użytkownika
Vectra_SA
Posty: 118
Rejestracja: 18:59, 08.01.2013
Lokalizacja: cała Polska
Kontaktowanie:

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Vectra_SA » 08:59, 15.03.2013

Tomek34 pisze:Witam
Jak w przysłowiu zamieniliśmy siekierkę na kijek,Vectra super wystartowała w Łasku z jakością i błędami E8,mam tylko cichą nadzieje że wprowadzą jakieś zmiany że można będzie odstąpić od umowy inaczej czekać nas będzie 2 lata męczarni,wystarczy poczytać fora o telewizji Vectra w całym kraju żeby dowiedzieć o jakości Ich usług.Ludzie nie wysyłacie żadnych danych o dekoderach i kartach do Vectry,po prostu niema to żadnego sensu,ja tak zrobiłem był technik i stwierdził że jest ok.

-jakość kiepska
-multiroom tylko na 2 telewizory w domu
-brak modułów cam
-pan Vectra na forum który stara się pomóc ale.....
-biuro ŁTK może już Vectra,którzy też nic nie wiedzą

Poza tymi kilkoma punktami wszystko super.



W przypadku zauważenia nieprawidłowości w odbiorze telewizji cyfrowej prosimy o kontakt z Działem Pomocy Technicznej pod numerami telefonów 801 0801 80 lub 58 742 65 00 lub o wiadomość z danymi na priv. Każde zgłoszenie sprawdzimy indywidualnie. [AA]

Tomek34
Posty: 16
Rejestracja: 18:12, 08.01.2013

Re: Łaska "telewizja" kablowa

Postautor: Tomek34 » 09:27, 15.03.2013

Czy ja nie napisałem trochę wyżej że był technik i stwierdził że jest ok?


Wróć do „Usługi i handel”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość